➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Вчимо транскрипції
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Контроль навичок читання
Test <>
•••••••••English Meals
The English take
four meals a day: breakfast, lunch, tea and dinner or supper. In England
breakfast time is between seven and nine, lunch time is between twelve and two,
tea is between four and five and dinner or supper time is between seven and
ten.
In some English
houses lunch is the biggest meal of the day – they have meat or fish,
vegetables, fruit or pudding. Some people who go out to work have sandwiches
and coffee.
In the afternoon,
at tea time the English, as you know, like to have a cup of tea with milk. Some
Englishmen have their dinner late in the evening. For dinner they have soup,
fish or meat, vegetables, pudding and fruit.
For supper they
usually have a glass of milk and a cake or a cup of tea and a sandwich.
But there are
people who like to have some more things to eat for supper – cold meat or fish.
Then they usually try to take a good walk after supper: “after dinner sleep a
while, after supper walk a mile”, the English proverb goes.
Now
answer questions:(дайте відповіді на запитання)
1. How many meal
do the English have a day? What are they?
2.
What
time do the English have breakfast?
3.
What
time do the British have lunch?
4.
What
time do the British have dinner or supper?
5.
What
do they have for lunch?
6.
How
do they like to drink their tea?
Agree or disagree:(згідні чи не згідні)
The English have four meals a
day.
In England breakfast time is
between nine and twelve.
Lunch is the biggest meal of
the day in all English families.
The English like to have tea
with milk.
The English proverb says: “ After supper sleep a
while, after dinner walk a mile”.
Complete the sentences:(доповніть речення)
- The English
take ______ meals a day.
- In England
breakfast time is between ___ and _______.
- In some
English houses lunch is the ___ meal of the day.
- For dinner
they have _____, fish or ____, vegetables, _________ and _
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Пригадаймо, раніше ми вивчали як говорити англійською можу/не можу can/can't.
А сьогодні повинні навчитись вживати ще одне дієслово повинен/must, не повинен/mustn't.
Прошу вас ознайомитися з правилом, ви повинні вивчити його/you must learn the rule.
Grammar Must/Mustn't
Модальне дієслово must вживається без частки to та має тільки одну форму для всіх осіб та чисел. Він вживається для вираження наказу, поради, заборони, обов'язку (щось зробити) по відношенню до іншої людини або ж до самого себе, який необхідно обов'язково виконати. Також must може використовуватися для вираження вірогідності чогось або впевненості мовця у чомусь.
⇒ I must go now. It’s too late. – Я повинен піти зараз. Вже занадто пізно ⇒You must find a new secretary. – Ви повинні знайти нового секретаря.
⇒ He must earn money for his family. – Він повинен заробляти гроші для своєї родини.
⇒ Children must clean their room.– Діти повинні прибиратися у своїй кімнаті (загальне правило).
Модальне дієслово must в заперечній формі mustn't (must not) використовується для вираження суворої заборони робити щось.Такі речення перекладаються як «не можна», «не повинен», «заборонено». Після must в формі заперечення може використовуватися тільки простий інфінітив смислового дієслова.
⇒I must hurry. I must not be late. – Мені треба поспішати. Мені не можна запізнюватись.⇒You mustn't walk on the grass. – (Вам) заборонено ходити по траві.
must not = mustn’t (скорочення)
⇒You mustn’t speak here. – Вам не можна тут розмовляти.⇒Students mustn’t leave the classroom before the bell rings. – Студентам не дозволяється полишати клас, доки не продзвенить дзвінок.
Також, переглядаємо правила у WB p.92.
Також, переглядаємо правила у WB p.92.
SB p.49
WB p.39
Ex.1 Використовуємо must/mustn't для важливих правил. 2. importmant rules
Ex.2 Оберіть must/mustn't прочитавши шкільні правила
Ex.3 Скласти речення
2. Shut the gates
You must shut the gates. Ви повинні зачиняти ворота.
3. Keep your dog on a lead
You must keep your dog on a lead. Ви повинні тримати своїх собак на повідку.
4,5,6 виконуємо самостійно, вживаючи заперечення mustn't.
hurt the animals- завдавати шкоду тваринам
give sweets to the animals- давати солодощі тваринам
climb the trees- лізати по деревах.
Ex.1 Правила мають відповідати картинкам.До картинки дві букви.
Ex.2 Доповнити речення must/mustn't.
Ex.3 Скласти речення
2. He mustn't eat in the classroom.Він не повинен їсти у класі.
3. They must wear a uniform.Вони повинні одягати форму.
4,5 самостійно.
Where are they? Де вони є?
At school.У школі.
Ex.4
2. They must shut the gates.
3. We mustn't talk.
4. She mustn't stand.....
5,6 самостійно.
Ex.5 Складаємо речення .
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
1.Remember adverbs of frequency.
Підкресліть прислівники та напишіть процентне співвідношення.
Наприклад: always get up - 100%, sometimes get up late on Saturday and Sunday - 40%...
Never/hardly ever 0% 10%
Sometimes/often 25% 50%
Usually/always 80% 100%
My life is very boring! I always get up at 7.00 and I start work at 8.45 but on Saturday and Sunday I sometimes get up late. On Monday morning at 10.00 I always teach you and the English class is always interesting! I usually have lunch at school and I hardly ever go to a restaurant. Restaurants are expensive. I often walk home and I usually take Charlie the dog for a walk. In the evening I never do homework - I'm a teacher not a student!
Chatroom. Likes and dislikes.
Speaking and listening.
SB p.48 Ex.3 Прочитайте та перекладіть діалог.
Слова на допомогу:
loves running - обожнює бігати
hate- ненавидить
feed- годувати
early- рано-вранці
eat- їсти
Ex.1 Дайте відповіді на запитання.
1.Де є діти?
2.Яких тварин ви бачите?
3. Ви думаєте Нік злий чи щасливий?
Ex. 2 Правдиве речення чи ні?
1.False (Sunny must be on a lead in the farm. Собака-сонце має бути на повідку.)
2. False(Sunny loves running around the farm.)
3.True
4-7 виконуємо самостійно😏
Hi guys!Привіт усім!
Me too!Я також!
Ex.4 p.49 Зверніть увагу на бесіду дітей.Знайдіть синоніми до слів like/don't like.
1. love (I love feeding the animals.)
2. hate (I hate getting up early. )
Ex.5 Прочитайте.
likes - подобається
dislikes - не подобається
Ex. 6, 7 Читаємо діалоги.
Ex. 8 На основі попередніх вправ, спробуйте скласти діалог з поданими фразами.
WBp. 38
Ex.1
3. ߇
5.߇
Ex.2 Прочитайте діалог і позначте що подобається Рексу.
3. ߇
Продовжуєте.(hiding things - сховані речі)
Ex.3 Доповніть діалог.
2. running
3. playing sport
4. watching TV
5,6 самостійно.
Ex. 4 Напишіть про себе.
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Сайти для дистанційного навчання. Заходимо за посиланням нище↲. Цікаві розвиваючі завдання для повторення та самостійного вивчення!
🇺🇦
💻💙 https://www.matific.com – безкоштовний ресурс для вивчення математики в ігровій формі для учнів починаючи з 1-го класу;
💻💙 https://www.duolingo.com/learn – це сервіс для вивчення англійської за допомогою інтерактивних вправ з елементами гри;
💻💙 https://childdevelop.com.ua/generator/ – завдання для дітей різного віку з математики, читання та письма;
💻💙 https://study-smile.com/ – сайт для дошкільнят і молодших школярів, де можна вчитися рахувати та читати, доступ до тренажерів – платний (кілька доларів), але частина доступна безкоштовно;
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
➦Ще не забули...? Remember, please/Пригадайте, будь ласка.
➦Пригадуємо Теперішній час/Present simple
➦Навчаємось правил у класі
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Нello my dear students!!!
Vocabulary. Parts of the body(частини тіла)
Повторення вивченого матеріалу. (виконати завдання у робочому зошиті Tuesday, the twenty-fourth of March)
1. Put the words in right order to make questions. Поставте слова у правильному порядку створюючи запитання.
1. do/play/often/basketball/How/you?
2. frogs/do/live/Where?
3. she/Why/walk/does/school/to?
4. is/actor/favourite/your/Who?
5. do/you/What/at/home/do?
6. your/birthday/Where/mum's/is?
2. Write the words. Напишіть слова.
li_a_d
p_ _my g_ _at
h_s_i_g c_ck_ _ a_ _
s_ _ck ins_ _t
par_ _t
t_ _an_ _la
p_ _an_a
p_ _ _on.
SBp.77 Word list Unit 4 Parts of the body
arm- рука (до плеча)
beak- дзьоб
fin- плавник
finger- палець (на руці)
foot- нога (стопа)
hand- рука (кисть)
head- голова
leg- нога
neck- шия
paw- лапа
tail- хвіст
toe- палець (на нозі)
wing- крило
Слова вчимо як пишуться, читаємо по транскрипції.
Дивимось відео за посиланням ⤦⤦⤦(просто заходимо)
SB Ex.1 p.47 Цифра біля слова.
SB Ex.2 p. 47 Доповніть речення , вписуючи людські частини тіла, використовуючи нові слова. We've go(We have got) Ми маємо...
1. We've got zero tails, paws, wings, beaks and fins.
2. We've got one head and n_ _k.
3. We've got two legs, a_ms, h_ _ds and f_ _t.
4. Виконуємо самостійно.
SB Ex.3 p.47 Догадайтесь, яка це тварина.
1. It's a fish.
2. It's h... c... .
3. It's a sp... .
4. It's a b... .
5. It's a p... g... .
SB Ex.4 p.47 Виконуємо самостійно. Читаємо, перекладаємо і вписуємо слова- частини тіла з таблиці. Слова на допомогу:
wolf spider - павук-вовк
large- широкий(досить великий)
cockatiel ['koketiel] - какаду(австралійський папугай).
WB p.37 виконуємо завдання у зошиті.
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Переглядаємо відео за посиланням нижче ⤦.
Present simple with wh - questions. Спеціальні запитання у теперішньому часі.
Where - Де?
When- Коли?
What- Що?
Who- Кого?
Why- Чому?
How often- Як часто?
Перегляньте правила та вивчіть їх у WB p.92
SB Ex.5 p.46
1. Ми використовуємо Who , щоб запитатись про людей чи речі.
2. Ми використовуємо What, щоб запитатись про людей чи про речі.
3. Ми використовуємо When, щоб запитатися про місце і час.( коли саме)
4. Ми використовуємо Where, щоб запитатися про місце і час. (де саме)
SB Ex.6 p.46
1.e
2.a
3.b
4,5,6 виконуємо самостійно. Individually.
SB Ex.7 p.46 Make questions and answer. Складаємо запитання і відповідаємо.(Зверніть увагу на табличку Wh -questions )
2. Who is your best friend? My best friend is...
3. How often do you play sport? Twice a week.(Двічі на тиждень)
4. What is your favourite animal? My...
5,6 виконуємо самостійно.
WB p.37 Ex.1,2,4.
WB p.37 Ex. 3
2. Who is scared of spiders?
3. How often do you take your dog for walk?
4. Where do pythons come from?
5. When does the zookeeper feed the rabbits?
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Reading
SB p.45 Ex.1,3,4
Ex.3 p.45SB
1. He's a zoo keeper.
2. Tom gets up at 6.30
3. He starts work at 8.00
4. The hissing cockroaches come from Madagascar.
5. The tarantula comes from Mexico.
6.He's scared of spiders.
7. It's always interesting.
A Day in the Life p.45 SB Читаємо і перекладаємо.
Слова на допомогу:
enclosure[inklevзуr] вольєр
tiny - крихітний
tired - втомлений
hardly- навряд чи(у даному тексті)
WB p.35 Читаємо текст і виконуємо вправи.
WB p.35 Ex.4
2. There are four goats.
3. There are on Tuesdays.
4. She learns about animals.
5. She goes early to help on the farm.
6. She feeds them, gives them clean water, cleans the enclosure and collects the eggs.
Ex.2 p.35
2. T
3. T
4. F
5. T
6. F
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Grammar Adverbs of Frequency Чомусь прислівники часу плутають з прислівниками частоти, хоча прислівники часу відповідають на питання When? (Коли?), А прислівники частоти відповідають на питання How often? (Як часто?).
Прислівники частоти отримали свою назву від слова frequent – частий, відповідно ця група прислівників називається Adverbs of Frequency. Прислівники частоти (або частотності) діляться на дві великі групи: прислівники визначеною частоти (definite frequency) і прислівники невизначеною частоти (indefinite frequency). Прислівники обох груп відповідають на одне і теж питання: How often?
Отже, багато хто вважає, що прислівників частоти небагато. Найбільш поширені прислівники невизначеної частоти часто представляють і вивчають у вигляді шкали, на якій відображається різниця між ними. Частота виконання дії представлена в процентному співвідношенні:
Never/hardly ever 0% 10%
Sometimes/often 25% 50%
Usually/always 80% 100%
never – ніколи
hardly ever – навряд чи коли-небудь
sometimes – іноді
often – часто
usually - зазвичай
always – завжди
Всі ці прислівники належать до категорії невизначеної частоти, так як вони дають загальну відповідь на питання “How often?”. При використанні цих прислівників велику роль відіграє суб’єктивна думка кожної людини: для когось “часто” це три рази в день, а для когось другого це три рази на місяць.
I never give my phone number to strangers. – Я ніколи не даю мій номер телефону незнайомцям.
They hardly ever have dinner together. – Вони майже ніколи не вечеряють разом.
Дуже важливо дотримувати порядок слів у реченні, так як у прислівників частоти є своє місце. Положення прислівника залежить від типу висловлювання (ствердження, заперечення, питання) і від дієслова. Найбільш типове місце прислівників частоти в реченні: в середині (до або після дієслова). Однак іноді можна зустріти прислівник на початку і в кінці речення. У ствердженнях прислівники частоти найчастіше займають місце в середині речення, після допоміжного дієслова перед смисловим: Якщо в реченні єдине дієслово to be, то прислівник частоти повинні стояти після нього:I never give my phone number to strangers. – Я ніколи не даю мій номер телефону незнайомцям.
They hardly ever have dinner together. – Вони майже ніколи не вечеряють разом.
He is always happy to help us. – Він завжди радий нас бачити.
She is never late for work. – Вона ніколи не спізнюється на роботу.
Якщо підмет виражено одиночним смисловим дієсловом, то прислівник частоти слід поставити перед дієсловом:
I hardly ever read magazines. – Я дуже рідко читаю журнали.
He often visited us. – Він часто нас відвідував.
PB p.46 Ex.2
2. Me English class is usually interesting.
3. My parrot ofen watches TV in the morning.
4. My dad is always happy on Friday evening.
5,6 опрацьовуєте самостійно, звертаючи увагу на зразок.
PB p.46 Ex.4
2. Peter usually plays computer games at the weekend. Betty hardly ever plays computer games at the weekend.
3.Peter usually does his homework at the weekend. Betty always does her homework at the weekend.
4 опрацьовуєте самостійно.
SB Ex.1,2 and 3 p.46
WB Ex.1-5 p.36 homework
➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
Дивимось відео з використанням Present Simple
Заперечна форма дієслова у Present Simple
✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧
Дієслово to be
Lesson "Animal Magic". It was very funny
for my students and for me! Love Them❤️